Pandēmijas maksimuma laikā ASV ienesa gandrīz 1 miljardu dolāru iOS spēlēm

Kazino aplikācijas

2022-02-11

Ethan Tremblay

GameRefinery, slavena sociālo spēļu datu analīzes organizācija, un LiftOff, mobilo lietotņu optimizācijas un mārketinga komplekts, atklāja savus rezultātus par sociālo spēļu darbību veselības krīzes laikā šonedēļ.

Pandēmijas maksimuma laikā ASV ienesa gandrīz 1 miljardu dolāru iOS spēlēm

Aptaujā atklājās, ka iOS lietotāji Amerikas Savienotajās Valstīs iztērēja aptuveni 1 miljardu dolāru, lai atskaņotu bezmaksas spēli sociālo kazino lietojumprogrammas no 2020. gada 1. augusta līdz 2021. gada 31. jūlijam. Lai gan tas var šķist pretrunīgs, bezmaksas lietotnes pelna naudu no dažādiem avotiem.

Cilvēkiem parasti uzbrūk ar reklāmām, ko lietotņu ražotāji izmanto, lai atgūtu izmaksas. Spēlētāji var arī veikt pirkumus lietotnē, lai turpinātu spēli vai statusu spēlē.

Iepriekšminētajā 12 mēnešu periodā lietotņu ienākumi no sociālajām spēlēm sasniedza jaunu augstāko līmeni — 990 miljonus USD.

Sociālās spēles, paskaidrots

Starptautiskā sociālo spēļu asociācija definē sociālās spēles kā tās, kuras tiek spēlētas tiešsaistē vai mobilajās ierīcēs un satur sociālo komponentu.

Cilvēki parasti spēlē ar draugiem vai tieši pret tiem, vai arī viņi iesaistās līderu tabulās, tērzētavās vai apspriež un salīdzina progresu, izmantojot sociālo tīklu. Tie uzlabo spēļu pieredzi, ļaujot spēlētājiem vienlaikus vai ar pārtraukumiem spēlēt ar citiem vai pret tiem.

Skaitļu sadalīšana

Saskaņā ar GameRefinery datiem laika periodā un pētītajās 239 sociālo spēļu lietotnēs lietotāji tika pakļauti vairāk nekā 83 miljardiem reklāmu seansu. Lai iegūtu vairāk informācijas, lietotāji noklikšķināja uz gandrīz 1,1 miljarda sludinājumu.

Džoels Julkunens, GameRefinery spēļu analīzes vadītājs, sacīja, ka nav pārsteigums, ka mobilais kazino lietotņu popularitāte visā pasaulē pieaug, ņemot vērā globālās pandēmijas ietekmi uz spēlēm.

Viņš arī teica, ka, tā kā viņi redz pieaugošu kustību šajā konkrētajā tirgū, mobilo ierīču izstrādātājiem un tirgotājiem šajā konkrētajā vertikālē ir ļoti svarīgi analizēt šos jaunos ieskatus, lai īstenotu ilgtermiņa stratēģijas.

Izmeklēšanā atklājās, ka pat tad, kad vakcinācijas līmenis pieauga un ASV 2021. gada sākumā atgriezās pie sava veida normālā stāvokļa, sociālās spēles turpināja attīstīties pozitīvi. Saskaņā ar GameRefinery datiem nozares peļņa 2021. gada otrajā ceturksnī pārsniedza 260 miljonus ASV dolāru.

Iespējams, mārketinga speciālistus satraucošāks ir fakts, ka vidējais sociālo spēļu lietotājs ir vecāks nekā jebkura cita spēļu žanra vidusmēra lietotājs. Saskaņā ar Refinery sniegto informāciju, lai gan lietotāju populācija ir sadalīta 50/50 starp vīriešiem un sievietēm, vairāk nekā puse sociālo spēļu spēlētāju ir vecāki par 45 gadiem.

Lai gan pētījums to raksturoja labvēlīgā gaismā, apgalvojot, ka tas parāda, ka sociālajai "spēļu kategorijai ir plaša pievilcība", reklāmas biznesā vispieprasītākā demogrāfiskā grupa jau sen ir bijusi 18 līdz 34 gadus veca grupa.

Lietotāju iegūšanas izmaksas

Pandēmijas laikā sociālās lietotnes iztērēja daudz naudas lietotāju iegūšanai. Lietotnēm sacenšoties par jaunu lietotāju plūdiem, vidējā maksa par instalāciju (MPI) bija 11,09 ASV dolāri. Triwin līdzdibinātājs Veins Cjins to pamatoja, norādot, ka augstas kvalitātes lietotāji parasti nozīmēs augstāku PCI.

Apple nesen veiktās modifikācijas tā IDFA protokolā ir galvenā problēma iOS sociālo spēļu biznesam (Reklāmdevēju identifikators). Apple operētājsistēmā iOS 10 iekļāva funkciju "Ierobežot reklāmu izsekošanu" klientiem, kuri nevēlas tikt uzraudzīti ar reklāmām.

2020. gada beigās Apple paziņoja, ka aptuveni 20% tā lietotāju ir aktivizējuši šo opciju, kas neļauj dažām sociālo spēļu reklāmām sasniegt šīs personas. Rezultātā Refinery pētījums prognozē, ka nākotnē "Android izstums iOS kā kazino lietotņu izvēles platformu."

Jaunākās ziņas

BTG Wild MegaWays slota priekšskatījums
2022-04-10

BTG Wild MegaWays slota priekšskatījums

Ziņas