Spēlētāji sāk ar obligāto likmi, kā arī var izdarīt likmi uz neizšķirtu. Dīleris izdala kārti spēlētājam un otru personai, kas veic darījumu. Uzvar augstākā karte. Tas ir tik vienkārši. Dūži ir augstākā kārts.
Ja ir neizšķirts, tad spēlētājs var iegūt 10-1 un viņam ir izvēle apstāties vai doties karot. Apstāšanās nozīmē pusi no galvenās likmes atdot personai, kas veic darījumu, lai pabeigtu spēli.
Karš nozīmē citas likmes uzlikšanu, kas vienāda ar sākotnējo likmi. Pēc tam dīleris un spēlētājs saņem vēl vienu karti.
Spēlētājs uzvarēs kazino kara kāršu spēlē, ja otrā kārts būs tāda pati vai augstāka nekā persona, kura izdala karti. Kad spēlētājs uzvar, likme maksā vienādus un karš spiež.
Šajā gadījumā ir daži veidi, kā palielināt izredzes uzvarēt mobilā kazino spēle ierobežojot papildu likmes neizšķirta gadījumā un izmaksa ir milzīga, taču iespēja ir maza, tāpēc rūpīgi apsveriet. Džekpota nav, tāpēc ar mazākām likmēm laika gaitā tiks iegūtas labas monētas. Ja kādu laiku nav redzēts dūzis, tad pievērsiet uzmanību tam, jo tas garantē uzvaru vai neizšķirtu. Likmes uz neizšķirtiem arī ir zema atdeve augstam riskam, tāpēc uz šo likmi taupīgi.
Kazino kara spēle ir jautra, vienkārša un lielisks ievads spēlēšanai vietnē mobilie kazino.