Galvenais mērķis, spēlējot ruleti mobilajā vai īstā kazino, ir vienkāršs: jums ir precīzi jāuzmin uzvaras numurs vai skaitļu grupa uz ruletes rata. Uz ruletes rata ir numurēti sloti no 0 līdz 36. Dažām ruletes versijām, tostarp amerikāņu ruletei, ir papildu slots "00". Likmes uz galda liek spēlētāji, kuri prognozē noteiktu skaitli, noteiktu skaitļu diapazonu, kabatas krāsu vai nepāra vai pāra rezultātu. Mērķis ir pareizi prognozēt rezultātu un veikt likmes, kas atspoguļo šo minējumu.
1. darbība: veiciet likmes
Pirmā lieta, ko darāt, spēlējot mobilo ruleti, ir izvēlēties, kuras likmes likt uz digitālās ruletes galda. Ir iespējams veikt vai nu "iekšējo" vai "ārpuses" likmi, kā paskaidrots tālāk.
Iekšējās likmes
Iekšējās likmes ir ruletes likmju kategorija, kas ietver žetonu ievietošanu uz noteiktiem skaitļiem vai skaitļu grupām uz ruletes galda. Šeit ir norādīti dažādi iekšējo likmju veidi ruletē:
- Taisnā likme: Likmes uz vienu numuru.
- Dalīta likme: Likmes uzlikšana uz diviem blakus esošajiem skaitļiem, novietojot žetonus starp tiem.
- Ielas likme: žetonu ievietošana trīs skaitļu rindas ārpusē, lai liktu uz šo rindu.
- Stūra likme: žetonu ievietošana četru skaitļu krustpunktā, lai veiktu derības šajā grupā.
- Line Bet: novietojiet žetonus divu rindu krustpunktā, lai spēlētu ar šiem skaitļiem.
Ārējās likmes
Likmes uz plašiem rezultātiem vai uzvarošā skaitļa/-u atribūtiem ruletē ir zināmas kā "ārējās likmes". Salīdzinot ar iekšējām likmēm, šīm likmēm ir lielākas izredzes, bet mazāka atlīdzība.
- Sarkanā/Melnā likme: uzvarošās kabatas krāsas izvēle kā likme.
- Nepāra/pāra likme: Likmes par to, vai rezultāts būs nepāra vai pāra.
- Augsta/zema likme: veiciet likmi, prognozējot, vai iegūtais skaitlis būs starp augstāko (19–36) vai zemo (1–18).
- Ducis Bet: likmju likšana uz jebkuru no trim 12 skaitļu komplektiem (1-12, 13-24 un 25-36).
- Kolonnas likme: likmju ievietošana jebkurā no trim vertikālajām skaitļu rindām. Katrs grieziens ļauj veikt vairākas likmes ar dažādām izmaksām. Uzziniet par derību alternatīvām un izvēlieties tos, kas vislabāk atbilst jūsu stratēģijai.
2. darbība: pagrieziet ruletes ratu
Ruletes mobilajā spēlē tiek izmantota griežoša ruletes rata datorsimulācija. Programmatūra izmanto nejaušo skaitļu ģeneratora (RNG) algoritmu, nevis izmanto īstu riteni un bumbu. Tiklīdz mobilajā ierīcē nospiedīsiet pogu "Pagriezt", digitālais ritenis sāks griezties, un tiks ģenerēts nejaušs skaitlis vai kabata, kas tiks uzskatīts par uzvarētāju. Pastāv vairākas būtiskas atšķirības starp spēlēšanu īstā kazino un internetā, taču galvenā spēle ir vienāda.
3. darbība: sagaidiet rezultātu
Jūs skatāties, kā digitālais ritenis griežas, paredzot bumbiņas iespējamo novietojumu. The ruletes tiešsaistes mobilo spēļu programmatūra izmanto sarežģītus algoritmus, lai atdarinātu bumbiņas kustības mehāniku un tās nejaušību, nosakot tās gaitu. Spriedze palielinās, kad bumba zaudē impulsu un beidzot apstājas numurētā slotā uz riteņa, ko nosaka nejaušo skaitļu ģenerators. Tā kā laimestu nosaka vieta, kur bumbiņa beidzot apstājas, spēles aizrautība un spriedze tiek pastiprināta spēles laikā. šis gaidīšanas brīdis.
4. darbība. Izmaksas un laimesti
Pēc tam, kad bumba pārstāj ripot, balvas un maksājumi tiek aprēķināti atbilstoši veiktajām likmēm. Dažādiem kazino un ruletes variantiem ir atšķirīgas maksājumu struktūras. Iekšējās likmes bieži piedāvā lielākus peļņas procentus nekā ārējās likmes, jo tās ietver derības uz ierobežotu skaitļu diapazonu. Tomēr ārējo likmju izmaksas procenti ir mazāki, jo tie ietver lielāku iespējamo iznākumu klāstu. Ja Tu gribi pārvaldiet savu stratēģiju un palieliniet savas uzvaras, jums jāzina izmaksu procenti katram derības veidam.